דומינו

הנה לכם עוד ווידוי:

אני מתה על ארקטיק מאנקיז. מתה עליהם, חולה עליהם, מאושרת מכל פיפס שהם מוציאים (איך אפשר שלא?). ואם דיברנו על הסטרוקס לפני כמה ימים אז התחרות בין אהבתי לגו'ליאן לבין אלכס קשה מנשוא. כן, אני בעצם טינאייג'רית אבל זה כבר נושא אחר.

בכל מקרה, ארקטיק (שניה אחרי הסטרוקס) הוציאו גם הם קליפ חדש מהאלבום המתקרב. ואין לי שום דרך להסתיר את התרגשותי. הו כמה נפלא הדבר, ששתי הלהקות הנהדרות האלה חוזרות אלינו. איך שהתגעגעתי!

Brick By Brick:

ואם זה לא נקרא אלבום חדש ושונה לחלוטין, אז אני לא יודעת מה כן. הם נשמעים כמו איזה בלאסט פרום דה פאסט מהסבנטיז. טירוף!

אני אוהבת.

מה דעתכם?

להשאיר תגובה

