מאחורי כל גבר עומדת ביונסה (1/10)

לכבוד יום האישה (לא שאני בדרך כלל מציינת אותו באיזשהי צורה), ולכבוד פורים המתקרב נתחיל סדרה קצרה בת 10 פרקים, מתוכה יתפרסם כל יום פרק, עד ערב פורים. חשבתי שזה יהיה נחמד לחלוק לכמה נשים צעירות וחזקות כבוד, בקאברים שלהן לשירים של אחרים שעשו לי את זה. איך זה יעבוד? בכל פרק ישתתפו 2 קאברים של נשים שרות שכולנו מכירים.

הצעות של נשים אחרות ולא מוכרות, וקאברים מעיפים יתקבלו בברכה, אולי נעשה עוד סריה (ככה כותבים את זה בכלל?) בקרוב.

ולכבוד הפרק הראשון, איך אפשר שלא להתחיל עם הגדולה מכולן?

ביונסה! כן, כן, תקראו לה פופ מסונתז, תקראו לה מלכת הקאלט, אבל הבחורה יודעת לשיר. היא גם יודעת להופיע, היא גם יודעת (בערך) לשחק, לגבי יכולות הריקוד שלה אין מה להוסיף ואין ספק שאם היא תגיע לארץ אני אקנה כרטיס ואלך לראות אותה, יש סיכוי שאני גם אכין שלט "ביונסה איי הארט יו".

נתחיל?

ביונסה עושה טינה טרנר:

משהו. פשוט משהו.

___

ביונסה עושה אטה ג'יימס (כוסאמא של יוטיוב עם כל הריבועים הקופצים והמציקים האלה):

לשאלתכם, כן, הייתי חייבת לשים דווקא את הריקוד של מישל וברק, תקראו לי קיטשית, אבל כשזה שודר בטלוויזיה התרגשתי כמו ילדה קטנה.

___

מחר, עוד אישה מדהימה.

עוד כמה ימים, עינב ג'קסון תהיה פה!

עלמא.

להשאיר תגובה

