את כל הכוכבים טמן

את סטארפאקר כמו את רוב המוזיקה שאני מגלה פתאום, מצאתי במקרה כשחיפשתי משהו אחר בכלל.

זה קרה נורא מהר, תהליך ההתאהבות שלי בהם.

ארבעה בחורים צעירים ושדופים מפורטלנד עם ענייני מיניות לא סגורים שעושים מוזיקה אלקטרונית ולובשים סקיני (ובגדי נשים), או בקיצור: היפסטרים.

אבל היי! עזבו אתכם מהגדרות, בואו לא נהיה מקובעים. תשמעו קודם את מה שאני שמעתי:

יש להם מעט מאוד קטעים שקטים יחסית, רוב המוזיקה שלהם היא הרבה יותר מאסיבית ומקפיצת טוסיקים, אבל אין ספק שהקטע הזה נתן להם נקודת פתיחה לפנים- לפחות אצלי.

מדובר בג'וש הודג'ז (קולות), ריאן ביורנסטד (גיטרה), שון גלספורד (באס), וקייל קורקוראן (תופים). הוורסטליות בהרכב הזה מאוד גדולה- כולם יודעים לנגן על כל מיני כלים ומקליטים לא בהכרח בסדר הידוע הצפוי של קלידים-באס-גיטרה-תופים. לג'וש הודג'ז יש גם 2 אלבומי סולו שיצאו תחת השם 'סקסטון בלייק'- הרכב צד בו התארח גם ריאן ביורנסטד מסטארפאקר.

לא יודעת איך להמנע ממילים בוטות מדי, אז אני פשוט אגיד שהמוזיקה שלהם גורמת לי לחשוב על ערומים, אולי גם מזיעים. כן- ערומים מזיעים. מספיק ברור?

אולי יש פה ושם דמיון למג'מט או לקריסטל קסלס ואם יש כזה אז הוא רק מחמיא להם עוד יותר. הסאונד המאסיבי הזה מכוון למקומות טובים בגוף ומצית חשמל בין חלקים במוח שבהחלט ראוי שיוצתו, ובכלל, השירה המועטה שמפנה את מקומה לצלילים הצובאים עליה משאירה טעם של עוד בפה. ואם לנסח את זה יותר מוצלח- הם כמו קרמבו. תחשבו על זה, אני מבטיחה שתבינו.

והנה Isabella Of Castille שעשה לי את זה קשות:

שני השירים הללו הם מאלבום הבכורה של סטארפאקר הנושא את שמם, שיצא ב2008. אלבומם השני Reptilians יצא השנה, ולאט לאט הם מצליחים לצבור לעצמם קהל אדוק ונהדר שהולך אחריהם לכל מקום- וחוששתני שגם אני נמנית עליו עכשיו.

טוב, נו אני לא יכולה להתאפק- חייבת לשים גם את Holly מהאלבום הראשון:

אוך. איזה כיף זה מוזיקה כזאת שמועכת לך את האיברים.

והנה לסיום, הקליפ היפהפה של השיר Quality Time מאלבומם השני שבהחלט מצדיק היטב את שם ההרכב. הפציצו אותי כהוגן, ואם להשתמש במונחים של הקהל שלהם: I Just Got StarFucked

לצערנו הרב אין להם אתר עדיין, אבל היי אתם יכולים להכנס לטמבלר המדליק שלהם, או לחלל

נתראה בקרוב!

עלמא

להשאיר תגובה

